Avtackning för avgående medlemmar 2022-2026

Kvällen innan årets maj-möte tackades vi av den avgående kullen (2022-2026). Kvällen började med häng och summering av tiden i UTOM, vidare till Kungl. Musikaliska Akademien för diplomutdelning och avslutningsvis en sista middag tillsammans innan medlemskapet övergick till alumni.

UTOM:s nya alumner är:

Emmy Algefors
Sibille Attar
Asta Bjerde
Nisse Blomster
Gudrun Dahlkvist
Farshid Dalir
Sofia Hallgren (ordförande 2025-2026)
Zakarias Zacke Lekberg
Sisanda Nilsson
Henning Ullén

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på vår webbplats. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du vår användning av cookies.